Friday, September 01, 2017

Apa jadi kepada Di Jalan Tenteram?

Hei, salam sejahtera semua.

Aku baru perasan, posting terakhir kami adalah lebih daripada setahun yang lalu. Kemudian DJT terus senyap takde cerita atau pun GIF story baharu. 

Kepada yang masih ambil pusing (kalau ada), aku cuma boleh confirmkan yang kami on unannounced hiatus. Life just got busy, and then the project got halted and shelved. Sebenarnya banyak benda berlaku sepanjang setahun lebih ni because you know, being a responsible adults takes a lot of your time. Tapi kami dah mengalah ke? Not quite yet... 

At least aku masih nak menulis. Fariz masih ada minat. Sepanjang setahun lebih yang lepas ni, aku dan Fariz memulakan projek baharu. Kami explore dengan Youtube series pula yang nampak gayanya macam slow down juga because... you guessed it right, because we're being responsible adults lol.

Banyak faktor yang menyebabkan DJT on hiatus. Kami bertukar kerja, progression of career, pertambahan ahli keluarga. Berpindah kediaman this and that yeah. But basically we're still the same.

Aku fikir, baik terus menulis walaupun pendek-pendek. So here goes...  

post-script: Kalau kau orang perasan, font dah jadi besar. Aku dah tak nampak sebenarnya XD

No comments:

Post a Comment